Mad på skolen

Tranbjergskolens kantine står klar med sund, økologisk og hjemmelavet mad i skolens pauser

På Tranbjergskolen mener vi, at mætte børn, der spiser sundt, er gladere og mere motiverede for at modtage læring. Derfor tilbyder skolens kantine hver dag et sundt, varieret og hjemmelavet frokostmåltid, med et særligt fokus på friske sæsonbetonede økologiske råvarer.

Vi har også åbent hver dag for løssalg af sunde mellemmåltider. F.eks. hjemmebagte boller, pizzasnegle, pesto-twister, hjemmelavet smoothie, IceTea og lignende.

Læs mere om kantinen og hvad vi tilbyder i pejecen herunder:

Hvis dit barn vil slippe for at stå i betalingskøen, kan du med fordel oprette et abonnement på frokostordning og snacks.
    Skal dit barn på en dagsudflugt med klassen og har frokost abonnement, laver vi en madpakke, som kan hentes i kantinen inden afgang.
    Alternativt kan du bestille via dagsbestilling senest kl. 23.59 dagen forinden.

Bestil mad

Det er også her, der bestilles skolemælk.

Menuen til næstkommende uge bliver lagt ud på Aula hver fredag.

Priser på frokost:

Månedsabonnement:

Frokost: 22 kr.

Frokost inkl. snack 27 kr.

Dagsbestilling:
    Frokost: 24 kr.

Køb i kantinen uden bestilling:

Frokost: 25 kr.

Af hensyn til madspild producerer vi ikke mange ekstra til løssalg.

Vi gør opmærksom på, at der ikke ydes refusion for betaling af skolemad ved ferier uden for skoleferier, kort sygefravær eller lignende.

Ved spørgsmål angående allergener, bestilling, maden eller lignende er I velkommen til at kigge ind i køkkenet imellem kl. 7-13 på skoledage eller skrive til:

Jane Pedersen
    Kantineleder
    mail: jspe@aarhus.dk

Du kan se vores smiley'er her

Sidst opdateret: 3. april 2024