Før dit barn skifter skole

Overvejer du, om dit barn skal skifte til Tranbjergskolen? Du er altid velkommen til at kontakte os.

Hvis I bor i skoledistriktet, har dit barn ret til at blive indskrevet på Tranbjergskolen. Du kan se dit distrikt på aarhus.dk/skoleskift, hvor du også kan læse mere om at skifte skole i Aarhus Kommune.

Bor du i skoledistriktet?

Så kan du søge om optagelse på Tranbjergskolen ved at udfylde Ansøgningsskema om skoleskift og sende det til tra@mbu.aarhus.dk

Vi kontakter dig, når vi har modtaget skemaet, så vi sammen kan aftale det praktiske.

Bor du ikke i skoledistriktet?

Så kan vi optage dit barn på Tranbjergskolen, hvis der er en ledig plads i en klasse på dit barns årgang. Vi kan desværre ikke garantere en plads.

Du er altid velkommen til at kontakte os på tlf. 87 13 87 40 eller tra@mbu.aarhus.dk og høre, om der er en ledig plads, eller hvis du har andre spørgsmål.

Sidst opdateret: 1. oktober 2023