Find vej til skolen

Når dit barn går eller cykler til skole, er en sikker skolevej meget vigtig.

Tranbjergskolen har til huse på to matrikler

Indskolingen 0.-4.kl. afd. Kirketorvet (ved Center Syd)
    Kirketorvet 22-24
    8310 Tranbjerg

Udskolingen 5.-9.kl. afd. Grønløkke (ved Grønløkkehallen)
    Grønløkke Allé 9
    8310 Tranbjerg

I Tranbjerg har vi et rigtig godt stisystem, som gør det sikkert for dit barn at gå eller cykle i skole.

På kortet herunder viser vi de skoleveje, som vi anbefaler til børnene. Husk: Øvelse gør mester, og det er en god ide, at du øver skolevejen sammen med dit barn.

Trafik og parkering omkring skolen

Er det nødvendigt, at du kører dit barn til skole? Så er der gode parkeringsforhold med en stor parkeringsplads foran begge skolens afdelinger.

På afdeling Kirketorvet kan du sætte dit barn af enten på parkeringspladsen, hvis du har brug for at parkere, eller ved vores Kys og Kør, som findes til venstre for indgangen til skolen, hvor du ikke kan parkere, men kun sætte dit barn af.

På afd. Grønløkke kan du sætte dit barn af på parkeringspladsen foran skolen.

Offentlig transport

Du kan komme til Tranbjergskolen med bybus 4A (mod Tranbjerg). Du kan også tage letbanen og stå af ved Tranbjerg Station.

Sidst opdateret: 11. december 2023